Thursday 9 May 2013

TALENTIME

Akhirnya hari yang di tunggu telah tiba..Fuhh,,berdebar2..Aku jadi orang terakhir masuk kelas hari ni,,di sebabkan aku lambat bersiap..Biasalah memang perangai aku macam ni,,mandi 20 minit,,gosok baju dan bersiap 30 minit,,pakai tudung lagi,,so masa yang di ambil lebih kurang 1jam..
Melangkah masuk kelas,,semua mata memandang,,Abdillah tegur aku katanya aku cute dan comel hari ni,,yang lain2 pun puji aku dan cakap benda yang sama..Sakai hutan pulak sampai tak boleh nak cakap apa,,terlopong mulutnya tengok aku..Bak kata Sir,,SWEETIE (bukan aku yang cakap yea,, tapi Sir) itulah Nur Farah Nadzirah ..Hahaha perasan sebentar..Jangan jealous yea Nazim..Mesti Nazim tersenyum,,membaca ni..Teringat kenangan dalam kelas Bel..Tweet jom Nazim..
Salah sorang member aku cakap,, dia orang memang tunggu aku masuk cos nak tengok dressing aku..Katanya dah boleh agak aku bakal jadi perhatian hari ni..Weyh aku tak pernah pakai kebaya dengan pareo tau tak,,first time aku pakai,,kalau kebaya dan kain tu biasa la..Tak sangka pulak aku dapat banyak pujian termasuk dari member2 kelas lain,,Ada yang kata " ingat kurus takde shape,,rupanya ada"..Kureng asem betui..Hey,,ingat aku ni kurus sangat ke??..Berat badan aku dah naik,,sampai ramai yang tegur,,dah banyak baju yang aku tak boleh pakai..
Selain kebaya biru,,aku kena pakai baju merah,,jadi puteri siam..Ramai yang komen,,dia orang tak suka tengok aku pakai baju tu,,nak buat macamana aku terpaksa pakai baju tu..Ramai pulak yang minta nak bergambar dengan aku hari ni termasuk member baik Bita tu,,bukan main seronok boleh bergambar dengan aku..Kelas aku dapat tempat kedua,,Alhamdulillah berbaloi usaha kami selama ni..

                                         
                                       Puteri dari Siam



                    Bersama kawan yang sekepala dengan aku..



Kampung Puaka (Group C)








                           




No comments:

Post a Comment