Wednesday 22 May 2013

LEAVE ME ALONE..TOLONG JANGAN KACAU AKU DAN GANGGU HIDUP AKU..

Teruja dan tak sabar nak mendaftar sem baru,,walaupun ada banyak urusan yang belum settle..Tak sabar nak jumpa kawan2..Rindu sangat kat dia orang..Untuk student baru,,selamat menjalani MDS..Minggu yang paling memboringkan dengan jadual yang padat sampai tak de masa nak mandi,,hanya mandi sekali je sehari,,dengan berpeluh dan melekit2..Kenangan 24 November 2012..ketika menjalani MDS tak kan aku lupakan..

Malam ni aku bengang dengan member aku,,siapa lagi kalau bukan Shafik,,Inbox aku,,suruh aku carikan dia awek dah tu boleh order macam order makanan je..Sungguh KURANG ASAM..Ini yang buat aku hangin sesangat dengan dia..Dah berkali2 aku cakap,,member2 aku semuanya dah ada bf,,tak faham2 jugak..Nak suruh aku cakap tamil dengan kau ke??malangnya aku tak tau bahasa tu,,cakap melayu dan inggeris aku tau la..Dah cakap pun dengan kau tapi masih tak faham2 lagi yea..Susah betul..

Amboi kau Shafik..bukan main lagi kau nasihatkan Imah,,dia dah single cuba dan try lah kau AYAT dia tu..Tak payah aku pening kepala..Weerkkk.Dah lah,,malas aku nak layan kau pergi ayat Imah tu..Untung2 boleh jadi awek kau,,rumah pun dekat je kan..Makan nasi minyak nanti jangan lupa jemput aku..

Nazimmm..Weyh,,seorang big brotherkan..dia backup adik dan nasihatkan orang yang suka kacau dan sakitkan hati adik dia..Tak gitu Nazim??Cakap dengan MEMBER BAIK kau tu,,walaupun sem ni aku tak de big brother yang nak backup..aku tak takut dia tu..Amboi ada hajat nak kena kan aku yea,,KURANG AJAR betul..Nazim apa yang kau tweet dengan member kau tu masuk TL aku dan aku boleh baca..Jangan ingat aku tak tau..Haa..aku sebut pasal ni kat sini,,nanti ada le HANTU yang PERASAN dan tweet ARE YOU LOVE ME..HEY PEGI MAMPUS lah kau..Tak HINGIN aku..Aku tau kau akan baca semua ni..

Dengar sini baik2,,aku kat kampus tu nak BELAJAR,,nak cari ILMU PENGETAHUAN,,so aku nak minta tolong yea..TOLONG JANGAN KACAU AKU..Please,,aku cakap elok2 ni..Kenapalah sentiasa je ada manusia yang tak faham melayu,,dan buat2 tak faham apa yang orang cakap..Kalau nak MENGATAL,, TOLONG cari PEREMPUAN lain,,TOLONG JANGAN SUSAHKAN HIDUP AKU,,cukup-cukup lah..LEAVE ME ALONE..

Actually aku malas nak sentuh pasal perkara ni,,nanti mula lah ada orang PERASAN,,tapi SABAR aku ada had dan takatnya,,aku takut hilang sabar dan hilang pertimbangan..Sem lepas pun aku dah cukup banyak BERSABAR dengan perangai kau,,Nazim..aku minta tolong kat kau,,tolong NASIHATkan member kau tu..Aku tak takut dengan dia cuma aku takut KESABARAN aku habis..Tolong lah Nazim,,aku rayu kat kau..Aku dah tak tahan dengan perangai dan sikap dia tu..Aku tak nak dia jadi penyebab aku tak boleh fokus pada study..Nazim,,tolong suruh dia cari orang lain,,student baru ramai,,suruh dia pergi kacau dia orang tu,,JANGAN KACAU AKU..Tolong la Nazim cakap kat member kau tu dan nasihat dia sikit,,jangan layan sangat la merapu dia tu..Herrhhhhh sengal betul,,buat kepala aku serabut je..




No comments:

Post a Comment