Tuesday 28 May 2013

SAKIT HATI DENGAN ORANG YANG TAK FAHAM APA YANG DI PERKATA

Bosan,, dah sebulan lebih cuti,,dok rumah tak tau nak buat apa,,time kat kolej asyik teringat nak balik,,bila dah lama kat rumah teringat kolej..member2 aku hilang tanpa khabar berita,,Ana dah tentu sibuk membantu mak dia menguruskan adik2,,Syairah..sibuk kut..Bella,,entah kemana menghilang,,hari tu ada text aku beritau bf dia,,Iwan datang jumpa parents dia..Akhirnya,,itulah yang kami semua mau,,kalau dia betul2 jujur dan ikhlas dia akan jumpa parents kau..Nampaknya lagi sorang member aku .. bakal ke jinjang pelamin..Makan nasi minyak nanti jangan lupa kat aku,,aku nak jadi pengapit boleh??..


Petang tadi pergi hospital,,kat HTI ramai doktor pelatih,,handsome..sempat main mata lagi..amboi bukan main lagi,,panggil nama aku siap dengan mimik muka sekali,,ingatkan aku je yang suka buat mimik muka,,rupa2nya doktorpun ada macam tu yea,,ada chemistry le tu..wakaka..Tanya aku study kat mana..UiTM le cik abang ooii..Kenapa??


Selesai urusan di HTI,,ajak mama gi shopping,,nak beli jubah..Mama dok bersunggut,,jubah yang ada pun tak pakai lagi dah nak beli yang baru..Aku cakap kat mama"Along nak jugak"..aku tak puas hati cos dapat beli sehelai je yang lain labuh dan besar,,hmm nak cari kat mana yea??Aku ajak mama balik rumah opah,,nak tau kenapa?? yang pertama dah lama tak jumpa opah..rindu dan yang kedua boleh shopping kat Ipoh..tapi mama kata dia banyak kerja,,abah jugak busy..Kalau aku sorang je yang drive dah tentu abah dan mama tak bagi..Hmmm nak buat macamana ni..dah la kat Teluk Intan ni tak banyak pilihan..


Tengah dok mengelamun ternampak orang yang tak sepatutnya aku jumpa,,huh nasib baik mama tak parking kat situ..kalau tak memang bertembung la jawabnya..Herrhhh sengal..Selepas solat Asar lepak dengan mama kat buaian..Hari ni aman sikit,,kpop kat sebelah ni tak de,,semalam dok tayang muka kat aku dengan Nabila..Huh rambutnya ada 2 tona,,kelas kau kpop rambut warna keemasan..tapikan mamat ni punya dressing memang kelas..muka pun boleh la,,sebab tu suka tayang muka kat aku dengan Ila..ingat kita orang terpikat ke??sorry la bro..Lucu tengok gelagat dia,,boleh buat aku dan Illa tergelak..


Abah ajak pergi kenduri kat rumah Auntie Ana..seronok suasana dia,,santai..buat kat padang tapi tak panas..Kalau aku dapat tempat macam ni,,aku akan penuhkan dengan bunga..fulamak cantik,,kira2nya berangan lah ni,,makanan kat rumah Auntie Ana sedap..Baru pagi tadi cakap dengan mama nak makan daging dendeng dan acar buah..Alhamdulillah aku dapat makan kat rumah kenduri..Petang ni..tak tau nak buat apa,,lepak kat buaian..mama join sekali..sebelum tu aku ajak mama keluar pergi jalan2..Abah dok komplen asyik nak keluar dengan mama je,,dah abah tak nak join..Puas pujuk mama tapi mama tak nak,,huhuhu..sedih..Keluar dengan Nabila tak seronok dengan mama best,,orang selalu kata mama tu kakak aku,,dengan Nabila pulak..orang selalu kata aku adik,,Illa kakak apalagi bengang tak terkira la adik aku si Nabila ni..Kebetulan Nabila tengah sibuk dengan folio addmaths..Tension je muka Ila..Teringat pulak masa form 5 dulu..


Malam online chatting dengan member2..Syafik rajin online sekarang ni,,sejak dah activekan balik akaun FB dia..hahaha dah tak merajuk dengan awek ke bro??Dulu bukan main,,frust sampai deactive akaun FB..Opsss ada lagi sorang yang buat kerja macam Shafik..Hahaha FRUST jugak ke??Selalu kalau aku on Fb je muka dia mesti ada,,tetiba hilang pelik aku,,rupa2nya mengikut jejak Shafik..wakaka,,pehal kau..Abang hot la kan..Itu la HOT sangat.. Rileks la buat macam aku..


Malam ni aku kena drop teruk dengan Nazim..Tolong jangan kaitkan aku dengan MEMBER BAIK kau tu boleh tak??..Stop dan sudah2 lah..Aku dah BOSAN dan dah tak tau nak cakap macamana dah..Sudah2 lah nanti makin PERASAN member kau tu susah HIDUP aku..Nazim,,aku ada target..kau tau tak,,aku nak fokus pada study untuk capai target aku tu..Aku tak nak dia KACAU HIDUP aku lagi.Cukup la Nazim,,TOLONG LAH AKU..Kesian la kat aku..dah lah dia tu buat2 tak reti dan tak pernah nak faham apa yang aku cakap..Dah berbuih mulut aku bercakap dah berkali2 aku beritau dia tapi MASIH TAK FAHAM-FAHAM..Sekarang ni penyakit tu dah berjangkit kat kau pulak..Nazim..PLEASE jangan kaitkan aku dengan DIA TU..TOLONG lah Nazim..


Terima kasih banyak2 buat Izzat Ilham kerana backup aku..See,,jangan kata tak de orang yang back up aku..Actually aku ada sorang lagi abang..Ijaaatt TQ,,Huhh selamat aku malam ni dengan backup dari Ijat..SEDIHnya,,member2 semua bertanya dengan aku.. tak habis lagi ke kisah sem lepas..Malunya aku,,tak tau nak letak muka kat mana..TERIMA KASIH Nazim cos buat aku macam ni..Aku dah kehilangan seorang member baik jugak seorang abang yang selalu backup aku dan memahami aku..Aku sedar siapa aku..Member baik lebih penting dari adikkan..Maklum la banyak simpan rahsia member baik tu..Tak pe..aku SENTAP dengan kau Nazim..Tak nak kawan,,whatsapp dan wechat dengan Fazreen lagi best..Fazreen nanti dah dapat member baru jangan lupa kat kita orang yea..


Buat MEMBER BAIK Nazim tu..STOP DREAMING,,jangan nak MELALUT..Jangan ada tweet tentang aku atau apa saja tentang aku,,termasuk di kampus nanti..Jangan nak BERCANANG kesana dan kemari,,beritau semua orang yang kau tu bf aku..Jangan nak merapu dan tulis I LOVE YOU,,Be mine ke apa kebenda merepek lagi yang kau nak tulis,,Aku tak nak tengok dan aku tak mau dengar apa2 pun..Keputusan aku MUKTAMAD..JANGAN GANGU HIDUP AKU,,JANGAN KACAU AKU..JANGAN SUSAHKAN HIDUP AKU..FAHAM TAK????Tolong hormat dengan keputusan aku ni..Cari perempuan lain ye..Ingat JANGAN KACAU AKU,,even satu kelas pun nanti,,PASTIKAN KAU TAK GANGGU AKU..FAHAM!!!Jauhkan diri kau dari aku..



No comments:

Post a Comment